My Cart

Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 45€ | Τηλ.: +30 2106001828

Αναζήτηση

Σετ Δώρου Biennale 2022|6 espresso cups

164,99 € 133,06 €
illy Arta Collection | Biennale | 6 espresso φλυτζάνια
Σε απόθεμα
SKU
20-03-0091
Μάρκα: Illy
Κωδ.προϊόντος: 20-03-0091
Διαθεσιμότητα: Άμεσα διαθέσιμο

Aνακαλύψτε την νέα συλλογή illy Art Collection Cups, φιλοτεχνημένα από 6 διαφορετικούς καλλιτέχνες και τα οποία παρουσιάστηκαν στην Biennale, στη Βενετία, την 59η διεθνή έκθεση Τέχνης.
Κάθε καλλιτέχνης έχει μεταμορφώσει το εμβληματικό φλιτζάνι illy σε ένα παράθυρο της δικής τους φαντασίας.
Οι καλλιτέχνες: Felipe Baeza​-Giulia Cenci-Precious Okoyomon​-​Alexandra Pirici-Cecilia Vicuña-Aki Sasamoto

«Μου αρέσει να φαντάζομαι ότι όσοι κρατούν αυτά τα φλιτζάνια στα χέρια τους, θα αισθάνονται τον καλλιτέχνη ως σύντροφο σε ένα φανταστικό ταξίδι, αναπτύσσοντας μέρα με τη μέρα μια οικεία και πολύ προσωπική σχέση με καθένα από αυτά τα οραματικά μυαλά». (Cecilia Alemani Επιμελήτρια της Biennale)

Felipe Baeza
1987, Guanajuato, Mexico. Lives in New York City, USA.
Για αυτό το φλιτζάνι, ο καλλιτέχνης αναφέρεται στο έργο του Después de todo, solo estamos aquí una vez (2021), μέρος μιας σειράς έργων εμπνευσμένων από τον θρύλο του Drexciya, τα οποία παρακινούν τον κόσμο να προβληματιστεί για τις πολλές ζωές που έχουν πεθάνει λόγω της αναγκαστικής μετανάστευσης και τα οποία φανταζόμαστε να εξακολουθούν να ευδοκιμούν μέσα από διαφορετικές μορφές. Προσπαθούν επίσης να απαντήσουν σε ερωτήματα με τα οποία έρχεται αντιμέτωπος ο καλλιτέχνης, για παράδειγμα, «Θα βρούμε ποτέ σπίτι σε αυτό το μέρος ή θα παραμένουμε πάντα μακριά από τα μόνα σπίτια που γνωρίσαμε;»

Giulia Cenci
1988, Cortona. He lives in Cortona, Italy and Amsterdam, the Netherlands.
Για να θυμίσει την προέλευση ενός τόσο καθημερινού αγαθού όπως ο καφές, για το φλιτζάνι του ο καλλιτέχνης χρησιμοποιεί ποιητικές εικόνες που συνδέονται με την ύπαιθρο, ικανές να προτείνουν τόσο την ιδέα της καλλιέργειας όσο και την ιδέα ενός κύκλου που τελειώνει για να ξεκινήσει ένας άλλος. Δουλεύοντας μέσα από μερικές φωτογραφίες στην επιφάνεια του πιάτου, γεννιέται ένα πλάνο ικανό να υποδηλώσει κίνηση και δυναμισμό. ​

Precious Okoyomon
1993, London, UK. Lives in New York City, USA.
Το φλιτζάνι γιορτάζει τη θαυματουργή ουσία των καθημερινών τελετουργιών και τον φυσικό κόσμο που μας περιβάλλει. Τα αγγελικά πλάσματα σε σχήμα λουλουδιού που κινούνται στα σύννεφα κοιτούν ψηλά με τα μεγάλα καρτούν μάτια τους και ξεσπούν στις φλόγες, πριν ο θεατής κοιτάξει το φλιτζάνι και πριν πιει μια γουλιά καφέ. ​

Alexandra Pirici
1982, BucharestLives in BucharestRomania.
Με αυτό το σχέδιο φλιτζανιού, ο καλλιτέχνης μας καλεί να θυμηθούμε την κοινή καταγωγή όλων των ζωντανών όντων μέσα από τη μορφή ενός υβριδικού φυτού-ανθρώπου στο οποίο μια σειρά από δακτυλικά αποτυπώματα μετατρέπονται σε φύλλα και αντίστροφα, προκαλώντας έτσι μια αίσθηση αφής. Όταν χρησιμοποιείται το κύπελλο, το χέρι που το κρατά υπερτίθεται, σε μια παιχνιδιάρικη στρώση, στα υποκείμενα ίχνη των φύλλων.

Aki Sasamoto
1980, Kanagawa, Japan. Lives in New York City, USA.
Κάποτε ο καλλιτέχνης έσκαψε μια τρύπα βάθους 7 ποδιών σε ένα τσιμεντένιο πάτωμα. Πηδώντας σε ένα τραμπολίνο, τοποθετημένο στην τρύπα, το σώμα της εξαφανίστηκε και επανεμφανίστηκε, διασχίζοντας τον ορίζοντα που χωρίζει τους ζωντανούς από τους νεκρούς. Καθώς πηδούσε, επαναλάμβανε: "Τα άτομα με υψηλή ελαστικότητα χάνονται στη μέση. Τα άτομα με χαμηλή ελαστικότητα βαριούνται στη μέση. Πόσο ελαστική είσαι;" Καθώς κάποιος σερβίρει και απολαμβάνει έναν espresso μέσα και έξω από αυτό το φλιτζάνι, ο καλλιτέχνης αναρωτιέται: "Πόσο τολμηρός θα είσαι σήμερα;"

Cecilia Vicuña
1948, Santiago, Chile. Lives in New York City, USA.
Για αυτό το φλιτζάνι ο καλλιτέχνης χρησιμοποιεί μια λεπτομέρεια από ένα έργο του Janis Joe, (Janis Joplin και Joe Cocker) μια ελαιογραφία του που έγινε το 1971. Σε αυτή την εικόνα, η καλλιτέχνης αισθάνεται εντελώς γυμνή στο τραπέζι της ποίησης της.

More Information

Aνακαλύψτε την νέα συλλογή illy Art Collection Cups, φιλοτεχνημένα από 6 διαφορετικούς καλλιτέχνες και τα οποία παρουσιάστηκαν στην Biennale, στη Βενετία, την 59η διεθνή έκθεση Τέχνης.
Κάθε καλλιτέχνης έχει μεταμορφώσει το εμβληματικό φλιτζάνι illy σε ένα παράθυρο της δικής τους φαντασίας.
Οι καλλιτέχνες: Felipe Baeza​-Giulia Cenci-Precious Okoyomon​-​Alexandra Pirici-Cecilia Vicuña-Aki Sasamoto

«Μου αρέσει να φαντάζομαι ότι όσοι κρατούν αυτά τα φλιτζάνια στα χέρια τους, θα αισθάνονται τον καλλιτέχνη ως σύντροφο σε ένα φανταστικό ταξίδι, αναπτύσσοντας μέρα με τη μέρα μια οικεία και πολύ προσωπική σχέση με καθένα από αυτά τα οραματικά μυαλά». (Cecilia Alemani Επιμελήτρια της Biennale)

Felipe Baeza
1987, Guanajuato, Mexico. Lives in New York City, USA.
Για αυτό το φλιτζάνι, ο καλλιτέχνης αναφέρεται στο έργο του Después de todo, solo estamos aquí una vez (2021), μέρος μιας σειράς έργων εμπνευσμένων από τον θρύλο του Drexciya, τα οποία παρακινούν τον κόσμο να προβληματιστεί για τις πολλές ζωές που έχουν πεθάνει λόγω της αναγκαστικής μετανάστευσης και τα οποία φανταζόμαστε να εξακολουθούν να ευδοκιμούν μέσα από διαφορετικές μορφές. Προσπαθούν επίσης να απαντήσουν σε ερωτήματα με τα οποία έρχεται αντιμέτωπος ο καλλιτέχνης, για παράδειγμα, «Θα βρούμε ποτέ σπίτι σε αυτό το μέρος ή θα παραμένουμε πάντα μακριά από τα μόνα σπίτια που γνωρίσαμε;»

Giulia Cenci
1988, Cortona. He lives in Cortona, Italy and Amsterdam, the Netherlands.
Για να θυμίσει την προέλευση ενός τόσο καθημερινού αγαθού όπως ο καφές, για το φλιτζάνι του ο καλλιτέχνης χρησιμοποιεί ποιητικές εικόνες που συνδέονται με την ύπαιθρο, ικανές να προτείνουν τόσο την ιδέα της καλλιέργειας όσο και την ιδέα ενός κύκλου που τελειώνει για να ξεκινήσει ένας άλλος. Δουλεύοντας μέσα από μερικές φωτογραφίες στην επιφάνεια του πιάτου, γεννιέται ένα πλάνο ικανό να υποδηλώσει κίνηση και δυναμισμό. ​

Precious Okoyomon
1993, London, UK. Lives in New York City, USA.
Το φλιτζάνι γιορτάζει τη θαυματουργή ουσία των καθημερινών τελετουργιών και τον φυσικό κόσμο που μας περιβάλλει. Τα αγγελικά πλάσματα σε σχήμα λουλουδιού που κινούνται στα σύννεφα κοιτούν ψηλά με τα μεγάλα καρτούν μάτια τους και ξεσπούν στις φλόγες, πριν ο θεατής κοιτάξει το φλιτζάνι και πριν πιει μια γουλιά καφέ. ​

Alexandra Pirici
1982, BucharestLives in BucharestRomania.
Με αυτό το σχέδιο φλιτζανιού, ο καλλιτέχνης μας καλεί να θυμηθούμε την κοινή καταγωγή όλων των ζωντανών όντων μέσα από τη μορφή ενός υβριδικού φυτού-ανθρώπου στο οποίο μια σειρά από δακτυλικά αποτυπώματα μετατρέπονται σε φύλλα και αντίστροφα, προκαλώντας έτσι μια αίσθηση αφής. Όταν χρησιμοποιείται το κύπελλο, το χέρι που το κρατά υπερτίθεται, σε μια παιχνιδιάρικη στρώση, στα υποκείμενα ίχνη των φύλλων.

Aki Sasamoto
1980, Kanagawa, Japan. Lives in New York City, USA.
Κάποτε ο καλλιτέχνης έσκαψε μια τρύπα βάθους 7 ποδιών σε ένα τσιμεντένιο πάτωμα. Πηδώντας σε ένα τραμπολίνο, τοποθετημένο στην τρύπα, το σώμα της εξαφανίστηκε και επανεμφανίστηκε, διασχίζοντας τον ορίζοντα που χωρίζει τους ζωντανούς από τους νεκρούς. Καθώς πηδούσε, επαναλάμβανε: "Τα άτομα με υψηλή ελαστικότητα χάνονται στη μέση. Τα άτομα με χαμηλή ελαστικότητα βαριούνται στη μέση. Πόσο ελαστική είσαι;" Καθώς κάποιος σερβίρει και απολαμβάνει έναν espresso μέσα και έξω από αυτό το φλιτζάνι, ο καλλιτέχνης αναρωτιέται: "Πόσο τολμηρός θα είσαι σήμερα;"

Cecilia Vicuña
1948, Santiago, Chile. Lives in New York City, USA.
Για αυτό το φλιτζάνι ο καλλιτέχνης χρησιμοποιεί μια λεπτομέρεια από ένα έργο του Janis Joe, (Janis Joplin και Joe Cocker) μια ελαιογραφία του που έγινε το 1971. Σε αυτή την εικόνα, η καλλιτέχνης αισθάνεται εντελώς γυμνή στο τραπέζι της ποίησης της.